Fajta | Árak |
Orosz fekete terrier | 30 000 |
Óriás uszkár | 22 000 |
Mire készüljetek?
Nálunk a legfontosabb szempont, hogy amint a gazdi és kedvence belépnek, a szalonba onnantól fogva jól érezzék magukat és a kezelés végén boldogan, elégedetten távozzanak. A megérkezéseteket követően az elegáns, igényes fogadóhelyiségünkben átbeszéljük a kezelés menetét egy finom kávé kíséretében. Minden szükséges információt regisztráljuk kedvenceitekről: van-e bármiféle problémája, van olyan testrésze, amire különösképp figyeljünk oda, vannak-e hóbortjai rigolyái és mi a módja, hogy minél hamarabb megnyugtassuk és az egész kezelés alatt kényelmesen érezze magát illetve pozitív élménnyel távozzon a végén. A kezelést a szőrzet állapotának megfelelően kezdjük, ha koszosnak összeálltnak ítéljük, előbb javasoljuk előnyírással kezdeni majd fürdetéssel.
Az előnyírást követően egy kellemes, langyos vizes fürdetéssel folytatjuk kiváló, első osztályú minőségi volumenizáló / kemény szőrre való sampon használatával, a kutyus szőrzettípusának függvényében. Fürdetést követően finom törölközővel áttöröljük, majd megszárítjuk. Ezután következik a fazonra nyírás, amennyiben a kutya fajtája ezt megkívánja. A kezelés végén pedig egy általános egészségügyi nyírást, karomvágást, szem és fültisztítást végzünk. Miután a kedvencünk „hősiesen” viselte a kozmetikázást, igény szerint többféle kellemes parfüm közül választhat a gazdi, ha szeretné, hogy kutyusa még intenzívebben illatozzon.
*Egészségügyi ápolás: szem-fültisztítás, karomvágás, mancsápolás
Kedves Vendégeink, Gazdik!
Tájékoztatunk Benneteket, hogy a kutyapanzió szolgáltatásunkban 2023. január 1-jétől az alábbi változások történnek:
Mindazon vendégek, akik a kutyapanzió szolgáltatásunkat igénybe kívánják venni, a szolgáltatás árának 50%-ának megfelelő összeget kötelesek megfizetni a foglaláskor ahhoz, hogy a foglalás érvényes legyen. A kutyapanzió szolgáltatás a lefoglalt időpont előtti 7. napig ingyenesen lemondható, így az előre megfizetett összeget visszatérítjük. Abban az esetben, ha a lefoglalt időpont előtti 7 napon belül jelentitek be a lemondást vagy nem jelentek meg a lefoglalt időpontban, akkor a megfizetett összeg nem jár vissza.
Köszönjük megértésetek, bízva szíves együttműködésetekben!